«اگر آموزگاران نتوانند راهي پيدا كنند كه يادگيري را به صورت آموزش و تفريح ارائه دهند، غولهاي رسانهاي آموزگاران واقعي خواهند شد.»
گري همل – كتاب رهبري تحول
مراحل بازی
1- به هر گروه 4 تاس بدهید
2- اعضاي گروه یکبار تاس ميريزند تا عددي حاصل گردد
3- به كمك جمع، تفريق، ضرب و تقسيم اعداد به دست آمده، باید هرچه زودتر به عدد 100 برسند
4- اولين گروهي كه سريعتر با محاسبه به عدد 100 برسد برنده است
سوالات چالشی
– به عنوان يك گروه با چه مشكلاتي مواجه هستيد؟
– چه احساسي داشتيد وقتي به عدد 100 نميرسيديد يا از 100 فراتر ميرفتيد؟
-چه كسي رهبر گروه است؟ آيا داشتن يك رهبر به جريان كار كمك ميكند؟
– زمانيكه گروه يا گروههاي برنده نظم فكري شما را بر هم ميزدند، چه احساسي داشتيد؟
– اگر جاي گروه برنده بوديد چه ميكرديد؟
اهداف کاربردی بازی
* براي ساختن يه تيم متحد و مطمئن در شركتمان چه كاري بايد انجام دهيم؟
* براي ارتقاء فرهنگ احترام به عملكرد ديگر واحدها، چه كنيم؟
* براي بهبود روابط بين گروهي پيشنهاد شما چيست؟